Verzenden

Wij streven ernaar om een bestelling op werkdagen altijd binnen 48 uur na ontvangst van de betaling te verzenden.
Betaal je via één van de directe elektronische betaalmogelijkheden op onze site (iDeal, Bancontact, Giropay of Paypal) dan wordt de betaling direct geregistreerd. Kies je voor ‘vooraf betalen’ dan vindt verzending plaats nadat de betaling op onze bankrekening is bijgeschreven. Vanuit het buitenland kan dit enkele dagen duren. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering.

Jouw bestelling wordt standaard goed verpakt verstuurd via DHL (NL) of PostNL (buitenland). Zij leveren binnen Nederland in principe de volgende (werk)dag, maar geven hierop geen garantie. Om je pakje te kunnen volgen – verzending per briefpost uitgezonderd – ontvang je per e-mail een track-en- trace code, zodat je vanaf dat moment zelf in de gaten kunt houden wanneer het pakket bezorgd wordt.
Wij werken met verzendplatform Wuunder. Zij versturen de mail met de trackingcode en verzorgen de overige correspondentie m.b.t. je zending.
Let op, soms komt deze mail in de spam map terecht.

In onderstaande tabel staan de landen waarnaar we verzenden met de bijbehorende tarieven (incl BTW):

LandLandcodeKoerierTarief (EUR)
BelgiëBEPostNL8,99
DenemarkenDKGLS14,99
DuitslandDEDPD6,99
FrankrijkFRDPD15,99
ItaliëITDPD19,49
NederlandNLDHL6,99
OostenrijkATDPD14,99
PolenPLDPD14,99
SpanjeESPostNL18,99
ZwedenSEPostNL22,99
ZwitserlandCHDPD18,99
Bestellingen met een verzendwaarde boven de EUR 100,- worden binnen Nederland gratis verzonden
Voor België en Duitsland geldt gratis verzending bij een bestelwaarde boven de EUR 150,-
Deze gratis verzending geldt niet voor artikelen die via de Vasthoud Service zijn “verzameld”.


Je ontvangt altijd een track-en trace code om de zending te volgen. Mocht het land waarnaar je wilt laten verzenden niet in bovenstaande tabel zijn opgenomen kun je de verzendkosten bij ons opvragen via de mail (info@actionfigure-playground.nl). Wij nemen daarna zo spoedig mogelijk contact met je op.

Eventuele extra kosten (douanekosten, invoerrechten, kosten in verband met afwijkende levering, enz.) vallen niet onder het bedrag dat je aan ons betaalt en komen altijd voor rekening van de klant.

Wanneer je vragen hebt over de bestelling, kunnen deze via de mail aan ons gesteld worden. Vermeld daarbij dan altijd het ordernummer. 

Verzendgegevens
Controleer de verzendgegevens goed voordat je de bestelling definitief plaatst. Voor het verzenden is met name de juiste postcode-huisnummer combinatie van belang. (Extra) kosten die ontstaan door het invoeren van onjuiste gegevens tijdens het bestelproces zijn voor rekening van de koper. Dit geldt ook voor bestellingen die wij retour ontvangen doordat de verzendgegevens onjuist zijn ingegeven. We rekenen voor herzenden het volledige PostNL tarief.

Ander verzendadres
Je kunt ervoor kiezen om het pakket naar een ander adres te laten versturen, bijvoorbeeld als je een pakketje op jouw werkadres wilt ontvangen of als cadeautje naar iemand rechtstreeks wilt laten verzenden. Tijdens het bestelproces kun je in dat geval een ander afleveradres opgeven.

Afhaallocatie (PostNL punt)
Natuurlijk is het mogelijk om jouw bestelling binnen Nederland naar een PostNL-afhaallocatie te laten verzenden.
Hierbij bieden wij 2 opties:
1) je kiest zelf het adres van een afhaallocatie in de buurt of
2) je laat dit door ons kiezen. Wij zoeken dan bij PostNL de dichtstbijzijnde afhaallocatie voor je op.

Wil je zelf de afhaallocatie bepalen: voer het adres van de afhaallocatie dan in bij het afleveradres en zet in de ‘notitie bij bestelling’ het woord ‘afhaallocatie‘.
Wil je dat wij een afhaallocatie kiezen, laat dan het afleveradres leeg en zet alleen in de ‘notitie bij bestelling de tekst ‘kies afhaallocatie’. Wij zoeken dan voor jou een afhaallocatie in de buurt en je ontvangt dit adres van ons via de mail.
Let op: Bij ontvangst van dit mailbericht is de verzending al verwerkt; het door ons gekozen adres kan niet meer worden gewijzigd.

Afhalen bestelling
Wil je jouw bestelling liever afhalen? Dat kan, op werkdagen 09:00 uur – 17:00 uur maar alleen op afspraak., op ons vestigingsadres in Ringe (Duitsland).
Een bestelling ophalen dient op afspraak te gebeuren, zodat wij de bestelde artikelen tijdig uit de opslag kunnen halen. Wij nemen contact met je op per telefoon of e-mail voor een afspraak.
We hebben geen winkelpand of showroom om je te ontvangen, houd hier rekening mee.
Reeds betaalde verzendkosten worden in dat geval uiteraard gerestitueerd.

 
Contactgegevens
website: https://actionfigure-playground.nl
e-mail: info@actionfigure-playground.nl

Winkelwagen
Scroll naar boven